Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
أخبار

انا راجل مسؤول

نشوف والله حكايتك ايه 😎

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بدون اسم لو سمحت يا استاذي
انا متجوز بقالي سنه وشهرين وانا واحد مقتنع جدا بمصاريف البيت ومسؤليته على الرجل وفعلا مخلي البيت مش ناقـ,,ـصه حاجه كطلبات البيت لكن المصاريف الخـ,,ـاصه بزوجتي هي مسؤله عنها مش انا وده بحكم انها موظفه حـ,,ـكومي وواخده اجازه بد,ون مرتب وشغاله في قـ,,ـطاع خـ,,ـاص بمرتب كبير

مش،،ـكلتها معايا انها وقفت جنبي في اول جوازنا وباعت جزء من دهبها عشان اسـ,,ـدد ديون كانت عليا لاخواتي بسبب جوازي فدايما عاوزه تحـ,,ـسسني انها لها فضل عليا دلوقتي هي غـ,,ـضبانه ووصلت انها بتفكر تخلـ,,ـعني واحنا لسه مكملناش سنه ونص جواز وده بسبب اني بعد ما اتجوزتها حصلها مش،،ـاكل صحيه واحتاجت تعمل عم،،ـليتن في خلال فترة زمنية قصـ,,ـيره اول عـ,,ـمليه باعت فيها باقي دهبها لانها مختاره دكاتره غاليه ولازم الدكاتره ديه تعمل لها العـ,,ـمليه ف

مسـ,,ـتشفى خـ,,ـاصه وانتم عارفين تكاليف المستشـ,,ـفيات ديه عامله ازاي كلمتني وقت اول عمـ,,ـليه عشان اساعد معاها في التكاليف قولتلها انتي موظفه ومرتبك كبير وانا مش مسؤل عن الحاجات ديه ومش مسؤل عن عـ,,ـمليات غاليه وكنتي عامليتها في مـ,,ـستشفى حـ,,ـكومي…

وعدينا العم،،ـليه ديه جات في تاني عمـ,,ـليه كانت واقفه على الفين جنيه وانا كنت موجود مع اختها في الحسابات وقالتلي تدفعهم وابقى حاسبها لما تخرج وانتم حرين مع بعض وطبعا قولته وانا مالي ادفعلها ليها اتصرف انتي وادفعيها واتحاسبي انتي واختك انا مش معايا دلوقتي وحتى لو قدرت اتصرف ليه ابقى مديون للناس عشانها وهي موظفه والمفروض تبقى عامله حسابها في كل حاجه هي خـ,,ـرجت من المـ,,ـستشفى على بيت ابوها وزعـ,,ـلانه عشان الموقف ده واختها حكت لها ان كان فيه عـ,,ـلاج وانا مردتش ابعت اشتريه وده حصل لأنه كان كله مضادات حيويه غاليه وحاجات تاني في منها مستورد

دلوقتي انا كده غـ,,ـلط في ايه انا مصاريف البيت شايلها لوحدي تماما هل انا كمان ابقى مسؤل عن عـ,,ـلاجها وهي موظفه وبتقبض كويس ومش بتشارك في اي مصاريف في البيت انا عـ,,ـاوز اعرف رايكم بمنتهى الصراحه لانها مصممه على ط،،ـلاق ولو مطلـ,,ـقتش بتهدىى بالخلـ,,ـع وهي موجوده في الصفحه وهتشوف المشـ,,ـكله فياريت تقولوا الحق ومتخلطوش الامور لان رد فعلها مش طببعي وحـ,,ـاسس ان فيه شيء غـ,,ـامض

الحمد لله على كل احوالنا

الحمد لله دائما وابدا

الحمد لله حمدا طيبا مباركا فيه

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock